Microsoft – Rebranded

| 11. juli 2012 | 2 Comments

En studerende ved navn Andrew Kim har gjort noget ret interessant. Han har på en uge lavet et forslag til en komplet rebranding af Microsoft.

Vi kan nok alle blive enige om at Microsoft for det meste laver nogle rigtig gode produkter, men de er ikke specielt gode til at markedsføre og brande dem som værende “cool”.

Jeg siger ikke at Andrew her har løsningen på dette, men synes da bestemt han har fat i den lange ende.

Andrew has deconstructed the very notion of a Windows logo by looking at how real windows look on something like a tower block in a big city, no they don’t look like windows. His ultra-minimal, logo the “slate” is born and is fully compliant with the story of Metro. Bravo!

Kilde

Tags: , ,

Category: Andre nyheder

Comments (2)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. ranrar siger:

    Well man kan sige hvad man vil, men det er hip og det er ikke kun den målgruppe microsoft har og vi danskere går meget op i design mere end resten af verden vil jeg mene, det er flot lavet, men syntes på ingen måder det passer til microsoft, måske et nyt firma ville kunne gøre det, men ikke et ældre firma

  2. Mads siger:

    @Ranrar: Well, du har ret i at det måske er lige hipt nok, men en smule nedtonet så kunne Microsoft bære det synes jeg. SÅ langt er det jo heller ikke fra deres nuværende design.

Leave a Reply