Hvad iOS 6 har stjålet fra Windows Phone

Hvis du falder over en nyhed som du vil dele med resten af de danske Windows/Windows Phone fans

Hvad iOS 6 har stjålet fra Windows Phone

Indlægaf Mads » 13. jun 2012 12:11

Apple has done its usual trick of wowing their adoring audience with features they openly cribbed from other operating systems.

Here is some of the new iOS features Windows Phone have been enjoying for a while or will be getting soon:

Facebook – Apple has added Facebook integration on iOS 6 after so many years. Yes, iPhone users will be able to sync their contacts, post & share photos to Facebook using native integration beginning this fall. Windows Phone users are enjoying these Facebook integration features since its release two years back. Windows Phone has got Facebook IM support as an advantage for now and we expect much more stronger integration with Facebook on Windows Phone 8.

http://wmpoweruser.com/what-ios-6-stole ... s-phone-8/
Nuværende telefon: Nokia Lumia 920
WindowsFan.dk | MiaLyngbye.dk | Døgnrapport
Brugeravatar
Mads
Site Admin

Geografisk sted: Vanløse

Reklame

Re: Hvad iOS 6 har stjålet fra Windows Phone

Indlægaf Rita » 13. jun 2012 13:29

For at være ærlig så var jeg lidt skuffet over det som Apple præsenteret.
Man plejede at kunne se noget nyt og innovativt fra deres side ved deres Keynote. Det er dem som alle plejer at hente inspiration fra for at forbedre deres OS.

Men nu virker det som alt hvad Apple kan er at stjæle fra andre OS'er og det vil ikke ende god for dem.
Men det med at snuppe fra andre OS'er startede jo allerede med FaceTime/videokald og så er det bare vokset med flere og flere ting som de tager fra andre OS.
Det ser ud som om de ikke er så innovative mere. Beklageligt :(

Men på den positive side, så kan alle lære hvor dejligt det er at man ikke behøver en app for at se hvad der sker på Facebook, godt de har taget lidt fra underdog'en WP :D

/ Rita
Har haft Samsung Omnia 7 og Samsung Omnia W og nu endelig Nokia Lumia 800
Windows Phone er vejen frem :-)
Rita

Re: Hvad iOS 6 har stjålet fra Windows Phone

Indlægaf Ballonpedro » 15. jun 2012 11:50

Synes nu også det var en lidt tam omgang fra Apple denne gang. Så ellers frem til hvad der kunne være af spændende ting.

Godtnok har jeg min Lumia 800 og er super glad for WP, men med en iPad og konen som har en 4S, så var det oplagt selv at skifte til iOS på et tidspunkt.
Men så længe de fortsætter deres umådelige grimme UI som ikke har rykket sig siden 2007, så takker jeg nej tak. Indrømmet, apps er fede til iOS, men systemet er bare alt alt for grimt :?

Og lige denne gang ser det ud til de handler i panik, de plejer aldrig at afsløre noget før det egentlig kommer. Alligevel afslører de et kommende OS som først kommer til efteråret. Tror de er begyndt at stemple lidt i bomulden over Samsung kan trække samme store hype :lol:
Nybagt WP ejer med Nokia Lumia 800 (1/3-2012)
Ballonpedro

Geografisk sted: Vestjylland

Tilbage til Nyheder