Synkronisering med OS X

Alt om Windows Phone

Re: Synkronisering med OS X

Indlægaf Danriis » 27. okt 2013 10:30

MadsM skrev:Hvis bare du kunne forklare hvad Microsoft har lukket for.

Søg på nettet. Der masser af steder hvor det bliver beskrevet.

Jeg troede det her var et forum hvor man kunne få hjælp. I stedet virker det til at være et fanboy forum hvor man har svært ved når der det utrolige MS kommer under kritik.

Så jeg vil forlade jeres lille bobble igen. Ses rødder [SMILING FACE WITH SMILING EYES]
Danriis

Reklame

Indlægaf oldfart » 27. okt 2013 11:28

Danriis skrev:
MadsM skrev:Hvis bare du kunne forklare hvad Microsoft har lukket for.

Søg på nettet. Der masser af steder hvor det bliver beskrevet.

Jeg troede det her var et forum hvor man kunne få hjælp. I stedet virker det til at være et fanboy forum hvor man har svært ved når der det utrolige MS kommer under kritik.

Så jeg vil forlade jeres lille bobble igen. Ses rødder [SMILING FACE WITH SMILING EYES]

Vi lader lige den med fanboy stå et øjeblik! :D
Nu var det et postulat du kom med, den gods MadsM spørger bare til dit postulat, uden du svarer andet end :Søg på nettet!
Ærbødigst
OldFart
http://suregamle.wordpress.com/
Husk: Her er hjælpsomme sjæle, der kvit og frit hjælper dig af med dit problem! Det mindste man bør ulejlige sig med hvis man har fået hjælp er:"Det virker - tak :)"
Brugeravatar
oldfart

Indlægaf MadsM » 27. okt 2013 12:55

Til oldfarts kommetar vil jeg også gerne tilføje at vi faktisk prøver at hjælpe alle der spørger om hjælp her. Det kan dog være svært hvis dem der søger hjælp stiller meget difuse spørgsmål og nægter at forklare hvad de mener eller lægger ud med underlige påstande om at Microsoft specifikt skulle have blokeret for løsninger. Microsoft er langt fra perfekte og tager ofte for lang tid med at komme med deres løsninger, men de prøver (i dag) ikke at sabotere andre platforme på samme facon som f.eks Google gør. Og så er jeg ikke en gang nået til Apple berygtede lukkethed som garanteret er en større hindring for synkronisering med iCloud end Microsoft er.
Brugeravatar
MadsM

Indlægaf Svend79 » 19. dec 2015 08:09

EVO er svaret på de problemer jeg har haft. EVO er et synkroniserings program imellem f.eks iCloud`s Kontakter og Kalender med Outlook.

EVO virker genialt, I skulle prøve det. EVO har en gratis prøve periode på 7 dage, se linket nedenfor :)

http://davoutlookinformationsteknologi. ... er-og.html

God fornøjelse!
Svend79

Foregående

Tilbage til Generelt om Windows Phone