W10 ødelagde min telefon oplevelse

Hvis du har problemer med din Windows Phone, Windows 8 eller Surface så er det her hjælpen er at hente

W10 ødelagde min telefon oplevelse

Indlægaf Dismis » 13. mar 2017 09:42

For at gøre en kort historie lang...

Jeg har en Lumia 1520 som jeg elsker, den er stor (jeg har 10 tommelfingre) og hele brugerfladen for Windows er så pæn. Jeg har helt specifikt valgt præcis denne telefon, og fik den i 2015 incl windows 8.1

I November 2016 vælger jeg så at opgradere til Windows 10, da jeg allerede har det på computeren.

Efter opgraderingen er der absolut INTET der virker, jeg prøver igen og igen, men ender med at flytte alt hvad jeg har på telefonen, og lave en reset til fabriksindstillinger.

Nu havde jeg så en Windows Phone med Windows 10, og jeg smider det tilbage som jeg havde tager af, hvorefter jeg går igang med at geninstallere alle de apps jeg brugte.

Der er ingen Youtube (kun en fake udgave)
Der er ingen IMDB
Der er ingen MOBILEPAY !!!!! (med mindre jeg er norsk eller finsk)
Min motions app er væk
Min rejse app der styrer mine fly numre er væk
Ebay er væk.
Listen er lang, og når jeg siger at de ikke er der, så betyder det at når jeg søger i shoppen, er det INTET ved det navn, eller noget der ligner.

Blev alting lige ødelagt as Windows 10 ?
Kan jeg få 8.1 tilbage ? For jeg vil hellere undvære besked funktionen i Instagram end alle de nævnte apps.
Cortana har aldrig virket.

Lige nu er min Lumia en telefon, og ikke meget andet... Den er i hvertfald ikke særlig "smart"

Håber der er en der ved hvad jeg kan gøre for at få min telefon tilbage til noget brugbart
Dismis

Reklame

Tilbage til Hjælp